De kudde

Screenshot van de teaser
teaser video
External video URL

Vlogs
Een kijkje achter de schermen

Onze vlogs bieden een exclusief kijkje achter de schermen bij Naturalis. Volg het dagelijkse werk van onze onderzoekers en ontdek hoe we de geheimen van Triceratops en andere prehistorische dieren ontrafelen. Van opgravingen tot het prepareren van fossielen, deze vlogs laten zien wat er allemaal komt kijken bij het onderzoek naar dinosaurussen.

Bekijk alle vlogs

Triceratops Expeditie 2016

Van september 2015 tot en met de zomer van 2019 groef Naturalis in Amerika enkele honderden botten op van Triceratops. Het team gaat nu terug naar een andere plek om nog meer op te graven. Bioloog en educator Matthijs is één van de expeditieleden en heeft gevlogd over dit avontuur.

Bekijk nu

opgraving campsite

Ontmoet
de experts

In onze reeks interviews met experts delen vooraanstaande wetenschappers van Naturalis hun kennis en inzichten over Triceratops. Deze boeiende gesprekken onthullen de nieuwste ontdekkingen en onderzoeksresultaten, en bieden een uniek kijkje in het leven van deze fascinerende prehistorische reuzen.

Alle interviews

Feiten op een rij
Word jij een dino-expert?

Afbeelding van een vogel
9
Vlogs
Afbeelding van een zeedier
8
Interviews
Afbeelding van een plant
24
Dinovragen

Met een indrukwekkend aantal vlogs, interviews met experts en antwoorden op de leukste vragen over Triceratops, biedt Triceratops TV een unieke blik achter de schermen van paleontologisch onderzoek en opgravingen.

Schrijf je in